plugg

sitter och skriver ett jävla pm men jag fattar inte ett skit vad jag skriver haha bra, handlar om etik i idrotten eller något men förstår inte hur man ska skriva det. Vill bara få alla uppgifter gjorda, så skönt när det är klart är helt sinnes mycket inlämningar och prov just nu.
Vart en lite rolig ridtur förut, red med angelica och kosovo i blåsvädret. Hästarna var på lite bråk humör tror ja haha. Kan inte göra annat än att skratta när ja rider och dom håller på heller och då äre inte så lätt att göra något åt de =) Hittade en tröja och örhängen i örebro förut, så tråkigt när man knappt hittar nåt att köpa. Men är väl bra för då räcker pengarna till julklappar ;) Och ett par nya jw ridbyxor hehe.
ska kolla klart på en film på tvn och skriva lite till sen sova och blir de stallet när jag vaknar, longerar henne nog imorgon :) På tisdag ska hon besiktas!! fritt fram att skjuta mej om hon inte går igenom , haha nej men typ då vet ja inte vad jag gör men det ska väl inte vara några problem får vi hoppas!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0